It's prep time

21 februari 2020 - Assen, Nederland

Een keuze maken is makkelijk, maar het daadwerkelijk doen is moeilijk. Mijn leven in Nederland voor een lange periode verlaten, familie en vrienden moeten missen en ontslag nemen op mijn werk. Het zijn geen keuzes die zo 1 2 3 zijn gemaakt. Het is een sprong in het diepe, een heel ander leven en alles (écht alles) wat buiten mijn comfortzone ligt. Ondanks dat denk ik (en hoop ik) dat het een ervaring zal worden die mij zal ontwikkelen en vormen als persoon.

En het meest geweldige is natuurlijk dat ik ein-de-lijk, na 4,5 maand, Athumani weer ga zien en dit avontuur samen met hem ga beleven.

Good news is: we hebben een huis! In de wijk Njiro in Arusha zullen wij gaan wonen en eerlijk is eerlijk, het huis is prachtig. Ik was gewend aan het idee dat alles in Tanzania errrrrg traag gaat oftewel "pole pole" maar dit was binnen no-time geregeld.

image0

Om eerlijk te zijn kan ik me nog geen voorstelling maken hoe het is om daar te wonen maar 5 weken zal ik daar langzaam antwoord op gaan krijgen. Ik weet alleen dat ik dit met niemand liever had willen doen dan mijn lieve vriend en ik kan niet wachten weer bij hem te zijn. I am ready!

De tijd vliegt voorbij en er staat nog veel op mijn to do list maar no pressure. Pole pole. Langzaam begin ik spulletjes bij elkaar te zoeken. Gezien ik maar 46 kilo mee mag, moet ik selectief zijn. Ik kan in ieder geval de dikke truien thuis laten.

Ik ga nog even genieten van al het leuks dat mij hier in Nederland nog te wachten staat voor ik 2 april ga vertrekken.

Via deze blog zal ik updates geven over mijn reis, mijn leven daar en hoe het met mij en Athumani gaat.

Kwaheri!

1. Donna:
    25 maart 2020
    Wat leuk Tam om je zo te kunnen volgen, ik meende al dat je inderdaad later zou vertrekken daarom dacht ik al huh is ze er al 😅
    Super mooi huis zeg! Alle geluk en liefde daar, en ik kijk uit naar je belevenissen. Xx